اطلاعات انفرادی مسافـــــران :

هتلم  با داشتن بیش از  سالها تجربه در برگزاری تورهای خارج از ایران، همواره با در نظر گرفتن نکاتی مفید در مراحل مختلف سفر برای مسافران محترمش تاکید داشته است. نکاتی که طی سالها تجربه ی راهنمایان و مدیران تورها شکل گرفته و دقت در آنها موجب رضایت بیشتر مسافران محترم و برگزاری با کیفیت تر تورهای مسافرتی ما خواهد بود. به طوریکه استحضار دارید توفیق در کارهای گروهی به همکاری و همدلی همه ی افراد گروه نیاز دارد، از این رو از شما مسافران عزیز انتظار همکاری و رعایت موارد زیر را داریم :
  • رعایت موازین اسلامی برای کلیه ی همسفران (اعم از خانمها و آقایان) در طول سفر
  • پیش از انجام سفر از درستی بلیت مسافرت و دیگر مدارک سفر مطمئن شوید و چنانچه اشکال و ابهامی را مشاهده فرمودید یادآوری کنید تا رفع شود
  • دست کم سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.
  • مراجعه به قسمتهای مختلف گذرنامه، گمرک و شرکتهای هواپیمایی (واقع در فرودگاه) و انجام تشریفات مربوطه مستقیما و به صورت فردی انجام می شود لکن سرپرست گروه در محل حضور دارد و آماده ی هر گونه کمک و همکاری است.
  • کلیه ی امور مربوط به شرکت هواپیمایی در فرودگاه های خارج از قبیل: تحویل بار، پرداخت اضافه بار احتمالی، درخواست صندلی مورد نظر و گرفتن کارت پرواز و …طبق مقرارات شرکت هواپیمایی بر عهده ی مسافر است.
  • پس از ورود به سالن ترانزیت فرودگاه سرپرست گروه را از حضور خود در سالن ترانزیت آگاه فرمایید عدم اطلاع شما موجبات نگرانی سرپرست گروه و احتمالا اشکال در سفر شما را فراهم می کند.
  • از همراه داشتن سکه، طلا، جواهرات و اشیا غیر مجاز و قیمتی خودداری فرمایید تا آسوده خاطر سفر کنید.
  • از همراه بردن باتری و اشیا برنده و نوک تیز در داخل جیب و یا کیف دستی خود اکیدا بپرهیزید. (کلیه ی این قبیل اشیا را در چمدان خود قرار دهید تا به قسمت بار تحویل شود.)
  • (حداکثر می توانید مبلغ 000 / 500 ریال و جه نقد همراه داشته باشید (مازاد آن را باید به بانک مستقر در فرودگاه بسپارید.
  • (لطفا عوارض خروج خود و همراهانتان را در یکی از شعب بانک ملی پرداخت فرمایید و رسید آن را در فرودگاه همراه داشته باشید. در صورتی که به موقع مبادرت به پرداخت وجوه مربوطه نکرده اید معادل ریالی مورد نیاز را همراه داشته باشید تا به بانک مستقر در فرودگاه پرداخت کنید.
  • (در صورت جا ماندن از پرواز یا ممنوع الخروج شدن طبق ماده 8 قرارداد عمل خواهدشد. – در طول پرواز حتما با سرپرست گروه خود مشورت کنید تا شما را در تکمیل فرمهای ورودی به کشور مورد نظر راهنمایی و یاری کند.
  • (در اکثر فرودگاه ها حمل بار (ساکها و چمدانها) بوسیله خود مسافران انجام می شود. لطفا چمدان چرخ دار با خود بیاورید. – پخت وپز در اتاق کلیه ی هتل ها و استفاده از هرگونه وسایل برقی (به غیر از آنچه در اتاق موجود است) اکیداً ممنوع است. – رعایت دقیق نظافت در داخل اتوبوس و اتاق های هتلها الزامی است (پرداخت جریمه ی مربوط به عدم رعایت نظافت و آلودگی موکت، ملحفه و غیره بر عهده ی مسافر است.)
  • (در اکثر فرودگاه ها حمل بار (ساکها و چمدانها) بوسیله خود مسافران انجام می شود. لطفا چمدان چرخ دار با خود بیاورید. – پخت وپز در اتاق کلیه ی هتل ها و استفاده از هرگونه وسایل برقی (به غیر از آنچه در اتاق موجود است) اکیداً ممنوع است. – رعایت دقیق نظافت در داخل اتوبوس و اتاق های هتلها الزامی است (پرداخت جریمه ی مربوط به عدم رعایت نظافت و آلودگی موکت، ملحفه و غیره بر عهده ی مسافر است.)
  • از کشیدن سیگار در فضاهای دربسته ی اتاق، لابی هتل ها، داخل اتوبوس، تاکسی و آسانسورها جداً بپرهیزید و از انداختن ته سیگار روی زمین اکیداً خودداری فرمایید.
  • سرپرست گروه و آژانس، هیچ گونه دخالتی در قیمت اجناس و لوازمی که خریداری می فرمایید ندارند. این امر شامل قیمت اجناس فروشگاه های مورد بازدید در برنامه تور نیز می شود.
  • توصیه می کنیم که فتوکپی صفحات مربوط به مشخصات پاسپورتی و دست کم چهار قطعه عکس خود را همراه داشته باشید (در صورت فقدان گذرنامه یاری تان خواهد کرد).
  • تعداد اتاق های مورد نیاز برای هر تور از قبل ذخیره شده است. لیکن نحوه ی اختصاص اتاق ها به مسافران به این بستگی دارد که در هنگام ورود کدام اتاق ها و در کدام طبقه موجود است.
  • صبحانه در هتل ها بصورت بوفه و معمولاً در سالنهای مخصوص سرو می شود لیکن در مواردی احتمال دارد سالن مجزایی و عیناً با همان صبحانه به تورها از جمله تور ما اختصاص داده شود.
  • توجه داشته باشیدکه هر مسافر(جز اطفال زیر 2 سال) اجازه ی حمل حداکثر 20 کیلو بار مجانی را دارد و برای حمل مازاد بر آن می بایست در خارج از کشور ارز پرداخت کند (اطلاعات در مورد بار در جلسه ی معارفه اعلام خواهد شد.
  • به محض ورود به هتل، آدرس و تلفن هتل را بگیرید و در اختیار همراهان نیز قرار دهید.)
  • لطفاً از حضور در سالن مرکزی هتل با لباس نامناسب بپرهیزید.
  • لطفاً کوچکترها را از ایجاد سروصدا و بازی کردن با آسانسور یا پله برقی منع فرمایید.
  • لطفاً کفش و لباس مناسب سفر، عینک و داروهای ضروری خود را همراه داشته باشید.

واچر رزرو هتل چیست‬؟

واچر (Voucher) به معنی سند و مدرک می باشد، واچر رزرو هتل برگه ای مستند است که از طرف هتل به صورت رسمی تائید شده است، و سندی است که شما در کشور مقصد در تاریخ مشخص شده ای محلی را برای اقامت برگزیده اید.
چرا باید واچر رسمی داشته باشیم؟

این سند برای دریافت ویزا بسیار مهم می باشد، و همچنین بعد از دریافت ویزا و برای وارد شدن در کشور مقصد شما می بایستی این مدرک را همراه خود داشته باشید تا در صورت در خواست مامور رسیدگی به مدارک بتوانید ارائه کنید تا از محل اقامت شما مطمئن گردند.

نحوه پرداخت رزرو به چه صورت می باشد؟

هزینه رزرو هتل را در زمان ثبت اطلاعات مسافر به صورت آنلاین پرداخت می شود.

نحوه تحویل واچر هتل درخواستی به چه شکل می باشد؟

واچر هتل در هر ۱۲ ساعت یک بار ارسال می شود. بعد از دریافت درخواست شما اطلاعات برای هتل ارسال می شود و واچرهای دریافت شده از هتل ها برای مسافرین به آدرس پست الکترونیک وارد شده ارسال می شود، این رویه معمولا ۱۲ ساعت زمان خواهد برد.

در صورت نیاز به اقامت در هتل رزرو شده و پرداخت کل هزینه مدت اقامت چه کار باید بکنم؟

شما می توانید هزینه هتل را در ایران به ما بدهید، و یا اینکه در کشور مقصد و با ارز رایج به خود هتل پرداخت نمایید.
برای مسافر بهتر خواهد بود که در کشور مقصد پرداخت نماید . به دلیل اینکه هزینه های حواله را از ایران پرداخت نخواهد نمود .

اگر اسم و یا مشخصات مسافر به صورت اشتباه وارد شود چگونه می شود اصلاح نمود؟

امکان تغیر در خواست بعد از ارسال به هتل مقدور نمی باشد و مسافر می تواند رزرو جدیدی را در خواست نماید.