بیمه مسافرتی خارج از کشور

بیمه مسافرتی ابزاری مناسب برای حفاظت از سلامتی در برابر اتفاق‌های غیر منتظره در سفر است، به‌طوری که می‌تواند هزینه‌های مالی و استرس‌های ناشی از آن را در مسافرت کاهش دهد.

این شرایط را در نظر بگیرید:

   *  به دلیل شرایط آب و هوایی و غذا‌های نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارید.

   *  چمدان خود را در فرودگاه گم کرده‌اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.

   *  کیف خود را گم کرده‌اید و داروهای شما در آن بوده است. شما نیاز به خرید داروهایتان دارید.

   *  کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.

   *  به دلیل بیماری یا فوت نزدیکان مجبور به بازگشت از سفر خود هستید.

اینها تنها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید و در صورت نداشتن بیمه در سفر، مجبور خواهید شد که هزینه‌های یک درمان جزئی یا یک جراحی کوچک را جبران نمایید که این امر به نوبه خود می‌تواند هزینه‌های گزافی را بر دوش شما بگذارد. تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه‌های مسافرتی با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران با مناسب‌ترین هزینه در خدمت شما هستند تا سفری ایمن ، مطمئن و آرام را تجربه کنید. تمام زمانی که شما برای بیمه‌ مسافرتی نیاز دارید 15 دقیقه خواهد بود، پس نگران اتلاف وقت نباشید.

نکته: به یاد داشته باشید که فقط تا لحظه‌ی قبل از خروج از ایران می‌توانید خود را تحت پوشش بیمه‌ی مسافرتی قرار دهید و به محض درج مهر خروج بر روی پاسپورت شما، ثبت بیمه مسافرتی برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود.

 مسافران و علاقه‌مندان به گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر و تهيه بیمه‌نامه مسافرتی خود می­‌توانند با شرکت به شماره تماس 22۳۹۶۵۳۸ تماس حاصل فرمایند.

مزایای بیمه مسافرتی

  • پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مبدا و مقصد شما
  • عدم نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای توسط شما در هنگام حادثه
  • ارائه پشتیبانی شبانه‌روزی در هر نقطه از جهان
  • پشتیبانی از بیمه‌شدگان توسط اپراتور فارسی زبان
  • عدم محدودیت سنی
  • پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی
  • انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری
  • ارسال داروهای ضروری
  • حواله وجه نقد و …

 

سوالات متداول درباره‌ی بیمه‌های مسافرتی

  • هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان‌های خارج کشور: اگر بیمه شده در بیمارستان بستری شود هزینه آن تا سقف بیمه‌نامه یعنی 30.000 تا 50.000 یورو قابل پرداخت می‌باشد و اگر نیاز به بازگرداندن و یا انتقال به مرکز مجهز داشته باشد شرکت بیمه نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود و چنانچه اگر شخص بیمه شده نیاز به بستری نداشته باشد شامل 25 یورو فرانشیز خواهد شد.
  • جبرن خسارت فقدان چمدان و بار تحویلی به هواپیما: اگر چنانچه در حین ورود شما چمدان و یا مدارک شما مفقود شود پس از گذشت چند ساعت در صورت پیدا نشدن چمدان شما، شما را به هتل برده و بعد از چند روز شما را به کشور مبدا به صورت کاملا رایگان باز می‌گردانند.
  • هزینه‌های دندانپزشکی: فقط فوریت شامل پرداخت هزینه می‌باشد و موارد دیگر به هیچ عنوان تحت عنوان شامل خسارت نمی‌باشند.

 

چگونه خسارت خود را از بیمه مسافرتی دریافت می‌کنیم؟ 

هزینه‌ی جبران خسارات از دو راه به مسافران قابل ارائه است:

یک) به این صورت که مسافران در کشور مقصد با تلفن «کمک‌رسان» تماس بگیرند که در این صورت هیچ‌ هزینه‌ای در هنگام خسارت پرداخت نمی‌کنند و شرکت بیمه تمام هزینه‌ها را تقبل خواهد کرد.

دو) اگر به هر دلیلی راه اول انجام نپذیرفت، مسافران تمام خرج‌های خود را همراه با فاکتور به شرکت بیمه‌گر ارائه و خسارت خود را دریافت خواهند کرد.

 

مسافران و علاقه‌مندان به گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر و تهيه بیمه‌نامه مسافرتی خود می­‌توانند با شرکت  به شماره تماس ۲۲۳۹۶۵۳۸ تماس حاصل فرمایند.