ما که هستیم

هتلم برندی است ایرانی و پیشرو که با استفاده از تجارب ارزنده   فعالیت مستمر در صنعت گردشگری برای اولین بار در ایران، فنآوری برتر روز را در خدمت این صنعت در آورده است.

هتلم زیر مجموعه ایی از شرکت بین المللی  AJAX  TRIP  می باشد که از معروفترین شرکت های فعال در زمینه فن آوری اطلاعات است .

هتلم در جهت ارتقاء صنعت گردشگری و رفاه حال مردم قدم های مثبتی را برداشته است.

هتلم ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری به مسافرین داخلی و بین المللی، هتل ها، خطوط هوایی و همچنین آژانس های مسافرتی می باشد.

راهکار جامع گردشگری هتلم تحول عظیمی در سیستم های سنتی رزرو هتل، فروش بلیت هواپیما و سایر وسایل سفر ایجاد کرده و آنها را ازحالت آفلاین و محلی به شبکه های جهانی متصل کرده است. بدین ترتیب، گردشگران می توانند به طور مستقیم و آنلاین مقدمات سفر خود اعم از خرید بلیت، رزروهتل، کرایه خودرو و سایر ملزومات را فراهم کنند. همچنین هتل داران و ایرلاین ها می توانند از طریق سیستم آنلاین هتلم امکانات و فرصت های پیشنهادی خود را در معرض دید گردشگران داخلی و بین المللی قرار دهند. هتلم به دنبال ارائه بالاترین کیفیت و سریع ترین خدمات به مشتریان است. مرکز تماس مجهز این مجموعه در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به پرسش های همکاران و مشتریان به هنگام خرید آنلاین است.

خدمات:

سیستم رزرو آنلاین هتلم با امکان اتصال دو سویه به مهمترین تأمین کنندگان هتل، پرواز و خدمات سفرهای بین المللی امکان تمهید ملزومات سفر را به ایران و سایر کشورها فراهم می آورد.

چارتر کنندگان هتل های ایرانی می توانند از طریق این سیستم، تسهیلات اقامتی خود را با امکان رزرو آنلاین در شبکه داخلی شرکت در معرض دید گردشگران خارجی قرار دهند. خدمات اصلی این سیستم به اختصار در ذیل آمده است:

۱- رزروهتل

سیستم رزرو آنلاین هتلم به بزرگترین تأمین کنندگان هتل در دنیا متصل است و این تأمین کنندگان نیز با اغلب آژانس های مسافرتی به صورت آنلاین ارتباط دارند. این قابلیت تمامی امکانات داخلی کشور را اعم ازهتل ها و پروازهای ایرانی و سایر جاذبه های گردشگری در معرض دید علاقمندان در سراسر جهان قرار خواهد داد. گردشگران ایرانی نیز می توانند با استفاده از این سیستم، ترتیبات سفر خود به سایر نقاط جهان را برنامه ریزی کنند.

۲- خطوط هوایی

اتصال سیستم رزرو آنلاین این مجموعه به تعداد قابل توجهی از خطوط بزرگ هوایی ارزان قیمت LCC و سیستم های توزیع جهانی GDS، امکان دسترسی به اکثر خطوط هوایی بین المللی را در هر مسیر ممکن فراهم می سازد. همچنین چارترکنندگان پروازها می توانند پیشنهادات خود را از طریق این سیستم آنلاین در اختیار متقاضیان سراسردنیا قرار دهند.

۳- سیستم پرداخت داخلی- بین المللی

از آنجا که سیستم به درگاه های پرداخت داخلی و بین المللی متصل است و امکان پرداخت به صورت ریالی و ارزی در آن پیش بینی شده، گردشگران ایرانی و خارجی می توانند به آسانی نسبت به رزرو و یا خرید آنلاین هتل و بلیت هواپیما اقدام کنند.

۴- اجاره خودرو و بیمه

از طریق راهکار گردشگری هتلم، همکاران و گردشگران می توانند به طور مستقیم با شرکت های اجاره خودرو ارتباط برقرار کنند. امکان خرید بیمه های معتبر مسافرتی بین المللی نیز از این طریق فراهم شده.

قابلیت ها:

– رزرواسیون آنلاین بسیار سریع، آسان و کاربر پسند.
– – سیستم چند زبانه با قابلیت پشتیبانی از پرداخت به صورت ريال و یا ارزهای دیگر.
– قابلیت پرداخت چندگانه از طریق کارت های اعتباری داخلی، کارت های اعتباری بین اللمللی، دبیت کارت های بین المللی و سیستم اینترنت بانک در سراسر دنیا.
– قابلیت رزرو بلیت پرواز برای چندین مقصد.
– ارتباط با بزرگترین سیستم های توزیع جهانی که این امکان را برای همکاران ما فراهم می سازد تا بتوانند خدمات خود را در سراسر گیتی معرفی نمایند.
– اتصال به خطوط بزرگ هوایی ارزان قیمت.
– اتصال به نرم افزار و سیستم رزرواسیون شرکت های ماهان و ایران ایر.
– سیستم خودکار صدور بلیت پس از خرید آنلاین به صورت آنی.
– امکان پشتیبانی شرکت های ایرانی فعال در زمین های گردشگری.

– امکان فروش خدمات به صورت چندگانه B2B2c –B2C- B2B.
– ارائه خدمات گزارش دهی به شرکت های همکار B2B .

سایت Hotelam‪.‬IR به شما کمک می کند تا رزرو هتل خود را با واچر رسمی داشته باشید.
سایت درخواست شما را دریافت نموده و هتل شما را در مقصد مورد نظر رزرو خواهد نمود .

گواهینامه ها

سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 – 2008

tuv
یکی از گواهینامه های بین المللی اخذ شده شرکت بین المللی AJAX TRIP گواهینامه ISO 9001-2008 می باشد که هدف ایجاد الگویی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در جهت ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و بهبود مستمر آن با هدف افزایش رضایت مشتریان و همچنین افزایش توان رقابتی الی گشت و ایجاد اعتماد در بین مشتریان و النهایه نظامند کردن کلیه فرآیند های شرکت و حرکت تمام پرسنل الی گشت در چارچوب قوانین تدوین شده می باشد.

 

سیستم مدیریت شکایت مشتریان ISO 10002 – 2004

tuv2

از مهمترین گواهینامه های بین المللی اخذ شرکت بین المللی AJAX TRIP  که به عنوان اولین شرکت در ایران موفق به اخذ این گواهینامه گردیده است گواهینامه ISO 10002-2004 می باشد که هدف از اخذ این گواهینامه کمک به درک بهتر و عمیق انتظارات و نیازهای مشتریان و شناسایی مشتریان ناراضی و ایجاد فرصت در جهت حفظ و نگهداری آنها با هدف افزایش اعتبار شرکت و گسترش سهم بازار و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شرکت در جهت تدوین رویه ای واحد به منظور رسیدگی به نظرات و شکایات و پیشنهادات سازنده مشتریان به عنوان ابزاری موثر در راستای ارتقاء مشتری مداری و تعالی سازمان می باشد.
سیستم مدیریت رضایت مشتریان ISO 10004

acs10004
در دنیای پر رقابت امروزی که عرضه به مراتب بیشتر از تقاضا است رضایتمندی، وفاداری و نگهداری مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به یکی از استراتژیهای مهم برای موفقیت سازمانها تبدیل شده است. به این ترتیب اندازه گیری، پایش و افزایش رضایت مشتری یکی ازحیاتی¬ترین فعالیت¬های هر سازمان بشمار می¬آید. استاندارد رضایت مندی مشتری 10004 ISO ویرایش سال 2012 جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد که شرکت  بین المللی AJAX TRIP در راستای برآورده کردن نیازهای مشتریان و جلب رضایت و اطمینان آنها و در نتیجه افزایش توان رقابتی خود در بازار کار به اخذ این گواهینامه اقدام نموده است.

 

The International Air Transport Association

iata

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یا به عبارتی یاتا یکی از مهمترین انجمن های بین المللی دنیا می باشد که در سال 1945 تحت پیمان هاوانا در کوبا و به مرکزیت ژنو هدف توسعه حمل و نقل هوایی ایمن و ارتباط بین اعضا و ارتباط با سازمان های بین المللی از جمله WHO ، ICAO و … تاسیس گردیده است که شرکت Iran Sky Group یکی از اعضاء این انجمن بین المللی می باشد.

 

Pacific Asia Travel Association

pata
پاتا یکی از انجمن های سفر در زمینه صنعت توریسم می باشد که در اولین کنفرانس آسیا – آقیانوسیه در سال 1952 تشکیل گردیده است که هدف از تشکیل این انجمن توسعه سفر و گردشگری در صنعت توریسم کشورهای عضو این انجمن می باشد که شرکت Iran Sky Group به عنوان اولین شرکت ایرانی عضو این انجمن گردیده است.

 

سخن مدير عامل:

در تمام دوره های تاریخ، سفر همواره برای همگان از جذابیت های ویژه ای برخوردار بوده که همه را بر آن داشته تا در این راه گام نهند و چند صباحی از خانه و موطن خود دل رهانیده و به دیاری دیگر بروند، دیاری که پیش‌تر برایشان ناشناخته بود لکن با شوق و شعف و رغبت فراوان به آن روی می آورند. درباره ی دستاوردهای سفر، سخن های بسیار و کتاب های فراوان به رشته تحریر درآمده است. لحظه لحظه های آن همواره در خاطر مسافر می‌ماند و هرگاه به آن روزهای خوب و خوش می اندیشد کامش شیرین و جانش سرشار از شادی می شود.

هدف ما ارائه با کیفیت ترین خدمات گردشگری به شما می باشد

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما بهترین ها را با بالاترین سطح ، ارائه می دهیم

منشور حقوق گردشگر

touristprism